mandag 8. november 2010

Dag 15: The Rock

Ingen store planer for dagen i dag, men med 25 grader og strålende sol dro Ida og jeg til The Rock nede ved havna, med flott utsikt over sjøen, fergene og operaen.


Ida har en pause og kikker utover havna og operaen.


Så en aboriginer med "Elvis-solbriller"...hehe. Ida ble så redd at vi måtte gå lang omvei rundt han.


Så kom torden og slutt på finværet.


Ida gjør seg klar til å springe til toget før regnværet kommer.


Jeg spurte Ida hva hun hadde lyst til å gjøre i morgen, enten å se den kinesiske hage eller dra til stranda på Manly Beach. "Jeg vil på den kinesiske stranda...hihi", svarte Ida.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Føler nesten jeg har vært i Australia jeg også, som har fått følge med på alle disse flotte bildene.
Gleder meg til å se deg i barnehagen snart, Ida.
Håper der får en fin dag på "kinesiske stranden" eller hagen. Gleder meg til å se bilder,

Inger

Anonym sa...

Jeg er like spent hver dag på hva dere har
opplevd.Så mange fine bilder.Det er som Inger sier det er nesten som jeg har vært sammen med
dere.
Mommo

Anonym sa...

Hei Ida
Vi savner deg. Anna Linnea gleder seg til å leke med deg. Her er det kaldt.

Hilsen oss på Skogstua.

Farfar sa...

Det er ikke rart at du ble redd denne bussemannen Ida. Det er nå du skulle vært pistol.


Farfar

Legg inn en kommentar