onsdag 10. november 2010

Dag 17: Bonnie & Clyde på Manly Beach

Det var meldt overskyet og torden i dag, men da gradestokken krøp nærmere 26 grader og solen strålte, bestemte vi oss for å ta båten til Manly Beach.


Ida kjenner på vannet.


 Ida koste seg på stranden, men vi hadde glemt caps og solen var veldig sterk. Etter 30 -  45 min. var selv solfaktor 30 i svakeste laget for oss bleik-fisene og vi måtte ta en pause fra stranda.


Vi gikk for å spise, men da regningen kom funket ikke kortet mitt *hjelp*. Urutt å ikke ha med cash i reserve. Prøvde å ta ut kontanter i flere minibanker, men ingen kontakt med banken. Jada, hva gjør vi nå? Jeg så for meg to scenario:
1) Ida og jeg blir stående i kveld med oppvaska på en småsliten restaurant på Manly Beach
2) Løp som pokker fra hele greia og sats på at vi akkurat rekker båten tilbake til byen - akkurat som skikkelig gangstere.

Men ærlighet varer lengst, så vi gikk tilbake og snakket med de og de ba meg heller komme tilbake å betale i morgen. For en real gjeng! Så da blir det ekstra tur til Manly Beach på Ida og meg i morgen og det gjør i grunn ikke meg noe å se stranda en gang til før vi drar hjem. Bankkortet måtte selvsagt testes igjen så fort vi var tilbake i Chatswood og det funka som bare det. Jippi! Så da måtte vi feire lettelsen med en is.


Så da ble ikke dagen så aller verst allikevel:)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Heisann

Ser ut som dere koser dere masse :-)))

Ett fett vant den nette sum av 80kroner i går. Hege var strålende fornøyd siden det var hun som hadde vinnerkupongen.

Nyt ferien og tiden med Ida, så gleder jeg meg til å høre referat i desember.

klem
Agnethe

Anonym sa...

Godt at det ordnet seg.Tror heller det hadde vært som Jason og mammaen når de har det travelt,hvis dere skulle vært gangstere.
Så herlig å se Ida vandre rundt på stranden,så fredelig.Nyt siste dagen før dere vender nesen hjemover:)

Legg inn en kommentar